Thursday, 15 December 2011

nak pegi ke tak nak ??

Assalamualaikum , kali ni aku nak cakak ganu mentoh² , bia lah orang dok fhm pun . Mcm ni, aku ni susoh base sgt kalau bahagian nok buat keputusan secara terburu². sekarang , bende yg same aku alami aduihh pening linge aku. tahu dok ? Tibe² adek aku ketuk pintu bilek aku pahtu dea oyak "eh abg mie, nak gy dok KL malam esok? " woh aku pun mende agi. herang ah tibe² je mari ajok gy jalang gini. 

Ni lah kelemahan yg aku sndri dok tahu nok buat guane. Bende senang je , nok gy ke takmboh ? hah emi ? ngekkk muu.. oke pikir jangke mase panjang . nk gy ke dok ? kalu aku gy , mungkin ade bestnye buleh gy jalan situ sini daripada duk umoh goyang kaki perabih beras mok aku. perut pun buncit kentut prutprutprut*pffttt ..dah? guane guane ? nak gy ke x nakkkkk ? stik linge mu emi ning~


Kalau aku dop gy pulop , mungkin ade jugook bestnye sbb .. ermm sbb , sbb nape ? buleh rilex tenang² duk dumoh kot. tapinye , bosang ah kadang . lakak guh ~ ade sopmo keputusan hok nok kne buat dlm keadaan tburu beruk giini.  

ari tu gini gok jadi nye, dlm kete. kene wt keputusan nk gy PERAK ke dop je. last2 aku gi. tapi MENYESAL. ni yg aku takut. muke pun jadi monyok macam ni !


mcm tolerr ubi je aku tengok !*
humm ... cane lah nak buat keputusan ni .. aku rase baek aku gi je.. sekadar nok prabih ke cuti aku yg x brape bermakne nieh. kurang buleh jumpe jodoh sane siapa tahu.* ayt bhgian wt sedak. bereh aku. take it or leave it ! aku pilih giiii...... terengganu --> shah alam --> emi chicha nok mari.. here i come ;)

sekian . muchimuchi. emichicha :D



3 comments:

sabella mohamad said...

oloo gi jalan la beh emi ! wee

meh singgah sini : www.poppyimut.blogspot.com :B

blogqist said...

dtg lah wehh.! aku kat kl sgt nih. haha

Nursyahira izzati Ngadimon said...

KL mali . iyahhhhhhhhh