Monday 30 January 2012

Letihnye.. Wake me up when Its Friday..




S  L  E  E  P       S L E E P       S L E E  P


Assalamualaikum geng²..Subhanallah.. tudey ambe berase sgt letih, dog rock chentong , penat bagai bo mbu dan segalanye yang berkaitan. Sieh aku berase lembek ngat hari ni. Tamboh² pulop banyok kare kene setle hari ni , dengan jadual kelas yg padat lagi buat aku berase nok berase di pergunungan Himalaya dan main game Mario sapa belok jari. Hm .. Ala kulli hal , sume tu abiih doh .. fail setle doh .. present al kemah binti keming doh .. Alhamdulillah Allah pmudohkan urusan aku hari ni. Tadi dlm kelah , akibat dok tahan godaang setan lahanat, aku pun jadi koya dok berape nok pokuh ah nape hok lec ajo. aku duk gura nge Kalis je lah keje.. ngenat kasut jingwen , main takak gambo n banyok lagi.. letih ah weh.. nape agy perkataan yg aku buleh kate selain letih ? macam ni .... out teseng teruh. ket aran dok rok..

buleh sumbak woh nyor lam lubang idong ye nim ^_^

Bayangkan, pagi² kene blari doh 2.4 km... tamboh pulok maen olahrage lari pecut sket agy.. dok lenguh guane aku, pa lembek lutut.. doh la tu, aku pulok kne dende panping 20 kali dek kerana kerajinan ku yg sangat tidak diragui tahap lima lagi. Toler ubi sungguh la..akibatnye jadi la dalam kelas macam ni...



Nok dekat² same  doh dengan hok bowoh ni...

khorok khering ^_^

Ni toh titik peluh kalis menyenap sebaik mungkin segenap mapuhh muu ahhh aku dop ahuu doh nok cakak nape.. aku dokrokkk... nok berehak la lepah ni muge malah doh nok care keje.. Insyaallah ade mase lagi aku nulih la nape nape pulok.. ni agah je lame dop nulih.. k deh ? Assalamualaikum.. aku nok berehat mcm si comel ni... :D senyum .. 


Wake me up when its friday ..





1 comment:

Nursyahira izzati Ngadimon said...

i love you for a thousand years !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)) semoga emii kuatt and tabah menjalani kehidupan . eh ! aku tgok mung maken hensem ah ! rindu pulokk ==' comelnyeeeee KUCING tuu ~