Wednesday, 22 February 2012

Keep Emotions Hidden..



Assalamualaikum kawan-kawan, smuge sihat² belake .. guane gamok org kite ? hari hari bereh dop.. ambe sini dok cekak doh brase.. makin hari keje makin banyok,badan koho dokrok... letih.. musim esemen tamboh² pulok ade sukan.. Tp nok wak guane , its not EASY to be a Teacher.. remember that..

Takdok mende pun ambe nop apdek,cume di kelapangan ni ambe nk berterime kaseh kpd kwn kwn yg byk menyokong ambe di saat ambe perlukan sokongan sebagai penaik semangak la katekan.. terima kasih3x..
Dok kire la dlm ape pun,sukan ke nape ke.. mucas gracias syukran.. utk rumek aku daus,aikal senior ku,adib,idham,ain sopia jong nyorok,kak senior dan rmai lagi ah. time kaseh deh...senyum sorang..

Bile la akn sampai mase aku boleh berehak macam kuceng ni ek ? letihnye la brase...


Dan bg korang yg rase sgt sgt letih dalam menjalani sisa sisa penjara dunia ni, bersabarlah.. belajo lah untuk senyum okay ? meskipun hari hari korang sedih, semua mengharapkan yg terbaik dr anda., dan apabila masalah kerap "melawati" anda,senyum lah. Kerana itu tandanya Allah nok berhubung dgn kite. kan? Masalah itu adalah satu perantaraan antare kite dgn Allah.. Alhamdulillah Ya Allah.. byk sgt nikmat Engkau kurniakan kpd ku. Tetapi berapa kerapkah aku melafazkan syukur padamu ? hmm.. tengok cermin dan jawab wahai emi.. kawan², fahamilah.. senyumlah.. senyumlah,,krna dunia ini sunyi tanpa senyuman kita.. igt, semua masalah berlaku ada hikmahnya.. sekian. Assalamualaikum..



Berharap Di Celah² Hujan Kelmarin , Bakalan Ada Pelangi Yg Akan Menyusul.

.

2 comments:

anAS langi said...

waiting 4 da rainbow afta raining :')

Emichicha ( Hilmi Syukran ) said...

tak lah . waiting outside the line by greyson chance ;)